You've got the words to change a nation.

Jag har ju fasen aldrig tid att skriva fast jag vill!!
Livet tar helt enkelt för mkt tid, men varför klaga liksom?
Love my life!
 
Lite snabb uppdatering då!
-Var hos världens bästa storeror i helgen och såg hockey! Hockeyn gick väl sisådär men de var väldigt roligt att vara hos bror, då han bor i skellefteå så blir de ju inte allt för ofta, men de ska vi ändra på! :)
-Planerar som mest inför födelsedag! Och att min älskade Ida OCH Johanna kommer hit för att fira den med mig gör att man blir alldeles lycklig i hjärtat.
-Blev alldeles lycklig och julig i hjärtat i går när de toksnöade! Så jag tände ljus och åt julskum men tyvärr så regnade den bort i dag...
-Tur då att jag köpte två par nya skor i går som gör min lite gladare trots skitvädret!
-På lördag åker jag med Monica och Danne till IKEA! Inte för att jag måste shoppa nåt speciellt, men Ikea är alltid kul och jag kan ju hitta några julklappar om jag har tur!
 
Ne, Nu ska jag fortsätta se hockey och sen Skypa med en finis!
 
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0