We can't always be prefect.

I går var det Ikea heeeela dagen;P
Var helt död när jag strax efter nio kom tillbaka till lägenhet i går! Hade varit vaken sen 5 på morgonen.
Var så jäkla less att jag inte äns orkade bära upp sakerna till lägenheten;P

Men inte blev de att sova när jag kom hem inte! För så fort jag satt mig i soffan så plingade de på dörren och där stod Chrille!:)
Han har ju varit i Prag sen i tisdags så de var kul att träffa han och prata lite.
Han for strax efter 11 och då blev de att sova!!

Sov till halv 11 i morse och vaknade upp med ett uppsvällt och rött vänster öga:(
Tror de var för att jag körde bil i går kväll utan glasögon:( men de ska nog bli bättre!:)

I dag ska jag bara pyssla på lite hemma och sen äta pizza till middag:D

Jag kan lägga upp en bild på min och Annas fikapaus i går!:)


Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0