Vad hände?

Alltså i fredags så skulle jag ju cykla i väg till Sandra för att ha fredagsmys med hon och Johanna.
Jag kom dit, de poppades popcorn, togs fram vin och glass och sen började pratet.
3 timmar senare och en tom vinbox så var vi alla jättefulla!
Ingen vet vad som hände men ALLT spåra!
Jag lyckades även cykla omkull...
Sen spenderade jag ungefär hela lördagen att tycka synd om mig själv,
innan jag vid halv 7 cyklade till coop för att köpa middag med Johanna och sen grilla hos mig.
Sen på kvällen kom Ida och Chrille förbi och vi satt och snacka.
I dag söndag så for jag hem till mamma och pappa och jag är fortfarande sliten!
Hur fan ska de då bli nästa helg?!
hahah, men vi tror att vinet var dåligt ;)
Så nu blir de att vila upp sig i 4 dagar för att sen köra ALL IN på den roligaste helgen i umeå!
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0