Love is something we all need.

Innan jag ska i väg på fredagsmys med Johanna och Sandra så ska jag visa vad jag kommer att behålla från min beställning från HM.



En JÄTTEfin spetsklänning!
Den ser rosa ut på bilden men är mer persikofärgad och jag ÄLSKAR den!



Ett Linne, som sitter jättebra och är sjukt skönt.


Favoriten!
Sitter jättebra och man får svinsnygga former i den!
Ska nog ha den nästa helg :)



Och en till bikini! :)
Så nu har jag 5 att ta med mig på resan och de borde väl räcka tycker jag ;)

Allt för mig!
Pusshej!


PS, ber om ursäkt för kassa bilder!, hade min dåliga kamera och orkade inte fixa med ljus och så ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

färgglada och fina :)

2012-05-20 @ 20:47:06
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0