Oh, don´t stop me.

Jag har inte bloggat på 3 veckor...
FÖRLÅT!

Men jag är lite för upptagen med att leva livet :D

Men vi kör en snabb-uppdatering :)

-Min finaste Ida har flyttat till Övik :/
Saknar henne jättemkt, men ska få träffa henne nästa helg! Jippi!

-Jag har varit i Bulgarien med johanna och sandra, och där hände väl de mesta kan man säga;)
Men kul hade vi! :D

-Jag har semester och de regnar HELA tiden,
så håll ut till nästa måndag, då blir de fint igen...
För då börjar jag jobba.

-Jag och brudarna åker till Sundsvall nästa helg för Gatufesten :)

-Jag spenderar mina dagar med att umgås med fina människor :)

-Jag ska börja kvällskurser i olika saker till hösten.

-Jag längtar så kopiöst till hockeyn börjar!

Och ja, jag ska försöka bli bättre på de här,
de här är ju kul!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0