2 veckor kvar!!

Jag vet!
Jag har varit sjukt dålig på att skriva,
men de har varit så mkt i veckan.
Blodomlopp, jobb, gjort hårförlägningar och annat :)

Men nu ska jag skärpa mig igen ;P

I kväll ska jag umgås med världens bästa syster,
vi ska äta hämtmat och se på film! :)
Bara mysa helt enkelt,
sen i morgon så ska jag på jobbet för att jobba på öppet hus,

Sen till veckan blir de bio och lite annat kul!
Och nästa helg kör vi sommarfest hos johanna så jag hoppas vädret blir bättre tills dess!

Ne, nu ska jag packa en liten väska och sen vänta på Anna,
men först ska jag lägga ut lite bilder från förra helgen! :)


Finaste Danne!


Bästaste Ida<3



Middag hos Sandra och Maria på lördagen,
jag kan inte äns försöka förklara hur gott de var och hur mätt alla blev ;P



Johanna fick matkoma;)



Jag och Maria :)


Jag och Johanna L :)


<3


Och sen en toa bild vid 1 på morgonen ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0