My life is now.

Jag har aldrig tid att skriva fast jag vill hela tiden!
Men i alla fall,
jag har börjat jobba igen efter semestern och de är en förklaring till varför de är så dött här,
för på kvällarna är jag ju upptagen med så mkt annat!
Och i veckan visar sig vädret från sin bästa sida och då gäller de ju att vara ute så mkt som möjligt!
Som i går,
då cyklade jag och Johanna till Öbacka och spelade Kubb med Danne och några kompisar till han.
I kväll ska jag på inflyttningsfest på teg,
i morgon ska vi och köra vattenskoter,
på torsdag blir de bil-bingo och i helgen blir de trästock!
Livet tar för mkt tid helt enkelt.
Men snart, snart ska ni få veta nåt.
Ni tappra läsare som jag har kvar ;)
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0