Visst fasen ska man njuta när allt går bra?

I går blev de en sista riktig fredagsmys kväll,
med chips och allt, för att på måndag så börjar mitt vad och en månad utan socker borde jag ju klara!

I dag så har jag sovit alldeles förlänge,
sett VD, farit ner på stan och köpt nya jeans! och nya underkläder...
Fikat med Anna, (som fortfarande inte fått bebis...)
Pratat med Sandra i en timma i telefon, (så blir de när man inte träffats på en vecka ;))
Kommit hem och nu väntar jag på att Johanna ska komma så ska vi se hockey och käka middag i hop :)

Sen blir de jobb i morgon, men jag har varit ledig sen i onsdags så jag ska väl inte klaga ;)


Lägger in en bild som  inte har nåt alls med inlägget att göra,
utan har nåt med min längtan efter sommar att göra!!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0