It all makes sense when you are around.

Efter att ha legat dödligt sjuk i feber(ja, jag kanske överdriver lite)
Så var jag i dag tillbaka på jobbet!
And it felt good!

Så nu behöver jag bara jobba i morgon, sen vara barnvakt en timma och sen på lördagmorgon är de dax!
IKEA!!
Sjukt att man kan se fram emot något så mycket!, men jag vill handla en massa saker till lägenheten!
Får dock inte bli så stora saker då vi är 4st som åker,
men lite smått och gått ska man väl få med sig ;)
Vinglas och en tvättkorg är prio 1!
För just nu så dricks de vin ur ful glas och tvätten läggs i icapåsar...

Så de blir en lugn helg för mig,
men annat blir de nästkommande 4 helger!
Fest på varenda en...;)
Ska INTE gå i bara strumpbyxor då iaf!

Ne, nu ska jag fortsätta surfa runt på Ikeashemsida!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0