Is it me you are looking for?

Mitt liv som småbarns förälder...
Har varit heller jag är barnvakt åt Milla just nu!
Men eftersom jag är en Awesome barnvakt, så somnade hon i mitt knä för drygt 10 min sen,
så jag bar ner henne och la hon i storsängen och nu sover hon så sött!
Vi har under eftermiddagen hunnit med att busa, sjunga, äta, busa mer, och sjungit lite mer!
Ja, vi har haft de bra helt enkelt.
Så nu vet jag hur de är att ha en 1åring,
och nja...
Barn väntar jag nog med ett tag till!

Annars då?
Jo jag har varit Awesome på jobbet i dag och lyckats få Danne att säga 3 gånger att jag är smart;)
Sen blev de även bestämt att de blir fest på fredag, plus att jag ska ut med jobbet på lördag!
Så jo, de blir nog en tvådagars, men de var längesen nu så de kan bara bli kul!!
Sen att Chrille och Danne ska med på lördag gör att de kommer bli Awesome!
Ne, nu ska jag ringa Sandra och sen sova tror jag,
ska ju upp med Milla i morgon vid 5 så...
God natt!
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0