I need you like a fat person needs food!

JAG VILL SHOPPA TYP NU!!!
Men jag har sagt att jag inte ska köra så mycket kläder förrän sommaren kommer,
så därför ska jag trösta mig själv med en Ikea resa om två helger.
Men att sitta och kolla på Ikeas hemsida kan vara lite tråkigt och då kan man lätt halka över till roligare sidor...
De här är några saker som gärna skulle kunna få bo i min garderob:
Ja, ni förstår min känsla?!
Men som sagt ska till Ikea och köpa nya saker till lägenheten först.
Sen när jag har blivit smal och snygg igen ;) Då ska jag handla kläder så de står härliga till!
Hoppas ju även på att de blir en resa till Cypern med tjejerna i Juni och innan dess måste man ju få köpa snygga kläder tycker jag ;)
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där USA tröjan från Gina bor i min garderob ;)

2012-01-14 @ 19:50:43
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0