I love the feeling of your lips aginst mine.

I kväll blir de ett sista skrov på Max...
Oj oj oj, jag har redan ångest för att jag inte ska klara de här!

De är inte de att jag vill banta och bli smalare, utan jag vill bara må bättre.
Äta nyttigare och inte vara lika beroende av socker så som jag är nu.

Därför ska jag ha en månad detox ;) typ!

Men nu till nåt annat!
Hade en jättemysig kväll med johanna i går,
vi såg på hockey, käka middag, såg gladiatorerna och snackade skit.
Tiden gick så fort att vi inte äns märkte när klockan blev 12!

Sen i dag så har jag jobbat med Danne :)
Och eftersom att vi är Awesome så gick de jättebra!

Och nu ska jag ta de lugnt fram till kring 7 då jag ska åka in till stan!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0