Assum!!!

Hade en helt jävla Awesome helg!!

Började fredagen med jobb och en powernap innan Johanna kom hit,
då blev de middag, vin och en massa babbel innan vi tog oss vidare till Ida!

Hod Ida blev det förfest innan vi drog ut på Allstar där jag och Johanna lyckades tappa bort alla!
Så vi drog på Max och sen tog jag taxi hem!








Lördagen började med att jag vaknade upp och mådde ovanligt bra!
Tog mig över till Ida för lite dagen efter snack och hjälp med att fixa håret,

sen blev de hem till Anna för mat, vin, och mys med Melvin.
Buss in till stan, möta upp Chrille, gå till Danne,
dricka vin och se gladiatorerna,
gå på Allstar, festa och ha JÄVLIGT kul med jobbet,

Ja, min helg var så sjukt bra.
Nu blir de träning och jobb i veckan innan de blir Ikea på lördag!
















Allt för mig!
Pusshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0