Standing out in the rain.

Jag fick kanske världens världens världens finaste på alla hjärtans dag,
jag är så jävla lycklig att jag har så fina människor i min närvaro,
att jag får lära känna så bra människor hela tiden och att jag får vara med om så fina saker!

Att livet kan bli så mycket bättre än vad man tror att de ska bli!
Visst, i bland kan jag vara flännig och tycka att allt är skit, men jag tror att man måste få göra de i bland för att uppskatta de man har som är så jävla bra.
(ja jag vet de är mkt svordomar nu, men jag är ju så jäkla glad!)

Jag har världens bästa jobb, med världens bästa jobbarkompisar.
Jag bor i den finaste lägenheten som finns! (ja, jag ska lägga ut bilder i helgen!)
Jag har världens finaste familj och släkt som ställer upp vad de än gäller!
Jag har vänner som jag älskar utan gränser och som gör mig så sjukt lyckliga hela tiden! Jag går alltid och ler när jag tänker på allt kul jag och mina kompisar varit med om!

Sen så har jag så sjukt många bra grejer att se fram emot!

Ne, nu ska jag sluta och ringa en av mina fina som gör mig lycklig!



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: angelica

Fortfarande sjukt glad för din skull!! PUSS PÅ DIG ÄLSKADE DU <3

2012-02-18 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0