My life be like oh ah!

1. Hur gammal är du om fem år? Om 5 år så fyller jag 27;)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Danne DJ!
3. Hur lång är du? 160 stolta!!
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg någon konstig i morse som jag inte kommer i håg vad den heter :)
5. Vem ringde du senast? Mamma-mums!
6. Vem ringde dig senast? De var Simon från Dialect.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Har inte hunnit göra de, men jag ska;)" och de var från Kim.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem de är till, men de blir mest sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sen 25 år tillbaka!
10. När såg du senast din mamma? I fredags när hon kom förbi på mitt jobb för att lämna en jacka!
11. Vilken ögonfärg har du? Blå gråa.
12. När vaknade du i dag? 7...
13. Vilken är din favoritjulsång? Mer jul!
14. Vilken är din favoritplats? Jag har många favoritplatser, men mest är de ställen där de finns folk som jag tycker om.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, diggar väl inte sjukhus sådär jättemkt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, om tio år så är jag 32, så då hoppas jag att jag jobbar med nåt jag verkligen älskar, att jag har kids, man och en villa. Sen en lite hundvalp vill jag nog också ha!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Silver Fang filmerna! Men jag kunde inte sluta se dem, och nu älskar jag dem!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? De var nog nåt som Danne sa i dag.
19. Hur stor är din säng? Det är en 160, och den är bara en vecka gammal så den är alldeles ny och fluffig!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar liten ROSA dator.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover i trollisar och Linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3st.
23. Hur många landskap har du bott i? Bara ett:)
24. Vilka städer har du bott i? Haha vet inte om man kan kalla Pellboda för stad men då jag var liten tyckte jag de var de, så jag har bott i Pellboda och i Umeå.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar, jag har ALLTID kalla fötter.
26. Är du social? Ja! Många skulle nog säga att jag är för social.
27. Vilken är din favoritglass? Typ ALLA Ben&Jerrys glasser.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdig kladdkaka med en massa grädde!
29. Tycker du om kinamat? Jodå.
30. Tycker du om kaffe? Jo, men de gör jag nog. I bland.
31. Vad dricker du till frukost? Te heller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på mage!
33. Kan du spela poker? Nja, har nog mest tur när jag spelar.
34. Tycker du om att mysa/kela? Men ja!
35. Är du en beroendemänniska? Jo, jag får vissa saker som jag hakar upp mig på!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jajjemen! Min bror Niklas.
37. Vill du ha barn? Men ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och då kan jag de bra!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja,
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, gillar att fika och mysa vida havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor...
42. Äger du dyrbara smycken? Tror inte de? Fast mina rock by Sweden smycken är faktiskt dyra!
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys och Revange!
44. Kan du rulla med tungan? Haha, ja faktiskt!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, de måste vara Ida heller Sandra!
46. Sover du med gosedjur? Haha, nej men jag har kvar gosedjur från de att jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Sweet child of mine med Gun´s and roses.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, ett par klänningar har jag sparat hos mamma och pappa så man kan ju hoppas på att jag får åtminstone en flicka.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min jacka som hänger i hallen.
50. Flirtar du mycket? Jag tycker inte de själv, men mina tjejkompisar säger att jag gör de.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan ju faktiskt de! Vilken man jag är alltså ;)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, de finns en anledning till att Chrille kallar mig för farmor när jag kör bil.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser just nu Elsas Värld.
54. Läser du någon dagstidning? VF.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men jag skulle vilja ha Vecko Revyn.
56. Dansar du i bilen? Haha, jajjemen ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rock klassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En mail adress.
59. När var du i kyrkan senast? Oj, vet inte?
60. Är du lycklig? Men så sjukt lycklig!!



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0