It´s gonna be Awesome!

Jag lever ett hårt men jäkligt roligt liv just nu!

I går var de afterwork och revy med jobbet i hörnefors,
jag och Terese skrattade så tårarna bara sprutade!

Sen blev de en in till stan och på förfest hos finaste Charlotte!
Sen hade jag inte tänkt att jag skulle ut utan jag skulle ta de lugnt,
jo pyttsan! Hamnade på allstar och kom hem halv 2 i natt.

Men jag hade så jäkla kul att de var värt de!
Nu ska jag skynda mig på systemet och på coop för att handla,
sen hem och städa då de i kväll är fest hos mig!!

Har taggat med Danne och Chrille hela veckan nu så peppen är de inge fel på ;)

Ska försöka ta så många kort jag kan och jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0