I have nothing to hide!

Innan sängen så kommer lite onödig fakta om mig,
ni vet, sånt som inte så många vet!

1. Jag är SJUKT rädd för fåglar, stora som små. Men är mest rädd för duvorna som hänger på stan...
Tycker de tittar sjukt läskigt på en.

2. Jag räknar alltid antalet tuggor när jag ska äta nåt.

3. Jag är beroende av vanlig cola men har inte druckit de på en månad nu!

4. Jag får jättelätt dåligt samvete över nåt.

5. Jag kan sova endast 3 timmar per natt i flera nätter och klara mig bra på de.

6. När jag åker buss så sitter jag ofta och tänker på roliga saker jag har varit med om och kan då börja skratta högt för mig själv.

7. Jag har en beroende av att köpa nya underkläder, just nu har jag så många att jag inte skulle behöva tvätta underkläder på ett halvår...

8. Jag är en väldigt social människa men vad många inte vet är jag egentligen är sjukt nervös!

9. Jag är ju som sagt rädd för fåglar, men de djur jag är mest rädd för är hästar...

10. Jag sover ALLTID med sockar på då jag ALLTID har kalla fötter, även på sommaren!




Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0