Home is where your heart is.

NU ska jag äntligen lägga ut bilder på min fiiiiina lägenhet!


Såhär ser de ut när man kommer in i lägenheten.



Till vänster när man kommer in så hänger man av sig jackan.



Och ställer av sig skorna.



Till höger om ytterdörren är toan.



Och här har ni min fiiina toa!



Handfatet(som nyss är städat ;))



Påväg ut till köket!















Och köksbordet som till större del får agera klädställning då jag mest äter framför tvn ;)



Älskar att pyssla med bilder och dehär är min senaste skapelse :)



Påväg ut till balkongen.



Min INglasade balkong, som de förövrigt inte är nåt i nu men till sommaren ska jag göra de mysigt där!



Min lite smått tråkiga hallmöbel som jag ska byta ut.


Stället där jag spenderar mest tid! mitt mysiga "tvrum"!!


Mitt sovrum!!


Till höger om sängen.


Och innanför sovrummet finns även min "walk in closet"! som förövrigt är sjukt ostädad med de skiter vi i nu ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Liza

Så himla fint du har fått det! :) Stor Kram!

2012-02-21 @ 09:50:17
Postat av: Sara m

Fint du har det Annelie! :) får kika förbi nästa gång jag är norrut!

2012-02-24 @ 22:45:48
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0