Fan så jag saknar dig!

1. Favoritbok- Åh, antingen Dear john heller A walk to remeber! Gråter varje gång jag läser dem trots att jag gjort de 100 gånger vid de här laget!
2. Favoritlåt- Har många låtar som jag tycker är bra! Men just nu är det "We don´t need a cure med Hardcore Superstar" och "It´s a miracle med Crashdiet".
3. Favoritfilm- Där har jag MÅNGA!, men jag kan ta 3st som jag aldrig tröttnar på! 1. Remember the titans, 2. Braveheart, 3. A walk to remeber.
4. Favorithögtid- JUL!!!! älska julen och allt runt omkring!!
5. 3 saker jag älskar- Om vi ska ta saker så hockey, baka och lyssna på fin musik!
6. Min bästa vän- Min bästaste bästaste vän i hela världen som vet ALLT om mig är faktiskt min underbaraste syster Anna, utan henne vore jag inte mycket<3
7. Min tro- Vet inte riktigt vad jag tror på, lite av varje tror jag...
8. Mina rädslor- Att jag ska dö ensam.
9. Mina mål/drömmar/önskningar- Jag vill: resa jorden runt, skaffa barn, bli sportkommentator, gifta mig, tatuera mig, skaffa en till hund med mera med mera ;)
10. En dålig vana- Biter på naglarna och räknar tuggor...
11. Det här upprör mig- När folk ljuger för mig...
12. Det här får mig att må bättre- KRAMAR!
13. Det här får mig att gråta- Jag gråter rå-lätt till typ allt!
14. Det här saknar jag- Min tvillingsyster...
15. Någonting jag oroar mig för- Att de jag håller av mest ska lämna mig.
16. Vad jag lyssnar på för musik- HAha, just nu är de all musik som Danne lyssnar på ;)
17. En låt som får mig att gråta- HEMLIGT!
18. En låt som gör mig glad- Sexy and i know it!
19. En låt som påminner mig om någon- Stay med Miley Cyrus
20. En person jag vill träffa just nu- Angelica!
21. Den här dagen- Har jag skrattat så att tårarna har sprutat!
22. Den här månaden- Har varit Assum!
23. Det här året- Har börjat magiskt!
24. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln- He funka!
25. Vad jag gillar mest med mig själv- Att jag har lätt för att prata med nya människor.
26. Vad jag hatar mest med mig själv- Att jag är så känslig för mycket saker.
27. Vad är kärlek?- Kärlek kan vara mycket, men när två personer håller av varandra är en fin kärlek.
28. Min första kärlek- Johannes.
29. Min första kyss- jag har ingen anning faktiskt :P va tragiskt!
30. Min senaste kyss- De ni ;)
31. Typ av killar jag faller för- Oj, vältränade snälla killar :) typ :P
32. 3 turn-ons- Humor, snygga armar och ögon!!
33. 3 turn-offs- Killar som tror de är snyggare än de är, killar som inte fattar nej och killar som tror att man vill ligga efter en drink!
34. Min drömdejt- Har jag redan haft!
35. Jag skulle älska dig om..- Du behandlar mig väl!
36. En sak jag önskar att jag hade gjort- Sagt hur jag känner tidigare!
37. En sak jag önskar att jag inte gjort- Sånna har man många på fyllan ;)
38. Senast inkomna sms- Go natt<3
39. När jag grät senast- De var förra veckan på måndagen, såg biggest loser ;)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anna Plesman

Älskar dig!

2012-02-29 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0