Men nej?

Nej, jag är inte ledsen.
Jag är bara mycket fundersam just nu.
Jag har många beslut som måste tas, och därför blir blogen lite tråkig då och då.

Men jag är sjukt glad ska ni veta!
För i helgen är de påsk och de innebär låååång ledigt!
Sen fyller världens finaste syster år i helgen också, så paket ska slås in ;)

Ska blir bättre på att lägga ut bilder känner jag,
har ju en massa nytagna bilder men orkar inte lägga in dem på datorn,
skäms på mig liksom!

Sen saknar jag Kim sjukt mkt,
vi har inte träffats sen i januari tror jag...
Och de är på tok förlängesen!
Men just nu är ju den skitungen i spanien, så jag får väl vänta tills han kommer hem då ;)

Ne, nu ska det kokas kaffe och sen är de hockey!!
För än är de inte över ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0