Love has patience.

Mycket att se fram emot!! :D
Och jag längtar så sjukt till sommaren!


Får ju semester den 15 juni,
den 16 på morgonen så flyger jag, johanna och sandra till stockholm och sen vidare till BULGARIEN!
Där ska vi vara en vecka och bara göra galenskaper ;)
Kommer hem den 24 på natten och kommer hem till umeå någon gång på söndag morgonen :)

Veckan efter Bulgarien så ska jag bara varva mellan umeå och skellefteå,
ska vara med Elin och sen hinna med fina lisa!

Sen min sista vecka ska jag vara i skeå och på torsdag kvällen så åker vi brudar i väg till sundsvall för en helg där och gatufesten :D
Kan min sommar bli bättre heller?!

Sen jobbar jag ju aldrig helger så dem kan jag alltid hitta på nåt på,
och sen under hela juli så jobbar bara jag, chrille och danne på lagret och då ska de lyssnas på en massa bra musik (läs, skidrow, crashdiet och DE LA CRUZ♥), sen bara ha de allmänt kul!!

Tar bara ut tre veckor semster för jag har tänkt vara ledig några dagar i september då jag och Anna ska till london en tredje gång!!
Och sen ska jag även bort över nyår så då känns de bra att ha semsterdagaar ;)

Ja, vad kan man säga?
Allt går min väg nu!!




Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0