Inte alls som alla andra.

I dag känner jag inte för att göra nånting!
Har varit så sjukt mkt att göra på jobbet hela veckan, att i dag vill jag bara sitta i min one piece och bara se på tv och sova innan 11.
Sen tar vi nya tag i morgon då de blir skellefteå med mamma!
Ska försöka att inte shoppa så mkt då jag vill spara pengar,
men en ny bikini kan de nog få bli ;)
Sen på söndag är de dax för sista kvalmatchen för bästaste vännen!
Hoppas hoppas, de vinner!
Efter matchen åker jag tillbaka in till stan för att de ska städas!
Då de blir fest på måndag med fina fina människor hos mig!!
Ne, nu ska jag ta tag i godispåsen ;)
Men först ska jag lägga ut lite bilder på vad jag klickade hem från HM.se förra veckan!
Ja, de var några av sakerna,
Tog hem ganska mkt ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

i like :)

2012-05-03 @ 09:21:20
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0