I miss the way the sunshine would light up your face.

ÅÅÅÅÅÅÅ, så dålig jag är på att blogg då....
jag älskar ju att göra de men jag hinner fasen inte...
de är så mycket annat som kommer i mellan,
men NU ska jag lova mig själv minst ett inlägg i veckan till att börja med ;)
haha, sen får jag öka på eftersom!

De är MYCKET som är nytt som har hänt i mitt liv,
just nu håller jag tex på att planera för min flytt!!
Bara 13 dagar kvar innan jag får nycklarna i min hand!
Jag längtar så jag dööööör...

Men de kan vi ta i ett annat inlägg,
de jag ville lägga upp i det här inlägget var min nya shopping! :D
Har ju nyss kommit hem från NYC! och var de Awesome? JO ASSÅ!
Ville jag stanna längre? JA!
Ska jag tillbaka? JA!

Men i alla fall, shoppade ju lite grann och tänkte lägga ut de nu!
Plus lite shopping från i dag som jag hittade här i Umeå!


Hittade denna snygging inne på forever 21,
och hade på mig den i dag! Världens skönaste klänning!



En fin och skön tunika också från forever 21.



Nya höstskor! :D från affären Duffy.



Trollisar från Victorias secret!



Ännu mer Trollisar från VS.



En New york rangers mugg!
Undra varför...;)



Vita Converse.



En svart spetskofta från forever 21.



En JUSTIN BIEBER tröja! haha, jag kunde inte låta bli!!



Nu till umeå shoppingen, svarta leggings med dragkedja,
från Rut Mfl.



En ny rosa väckarklocka! Från Ur och Penn.



En stor och mysig tröja från Carlings.

Ja, så de var de de ;)
Köpte även ett par shorts från´VS men de kortet hittar jag inte!

Ska även lägga ut kort från NY sen,
men de 605st så jag måste kolla igenom vilka som är bra!

Nu ska jag se film, äta godis och sen sova,
jobbar mellan 9-3 i morgon!
Ska försöka blogga i morgon också!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0