You have got to love it!

Haft en sjukt rolig helg!
Jag har fortfarande träningsvärk för all dansning som blev,
ville aldrig sluta dansa och ville aldrig att kväll(arna) skulle ta slut!

Fredag blev Pizza, förfest, regn, dans, maskinen, regn, blåmärken, regn, mera dans, skratt, och regn!

Lördag blev Lottas, förfest på teg, toabilder, taxi, corona-kö, dansa, Veronica, rökrutan, tappa bort, hitta igen, hitta rätt!, taxi hem, fyllemackor, sms.

Sen söndag var man lagomt slö, men skulle lätt göra om helgen tusen gånger om!

Så nu tror jag bestämt att Annelie ska ta det LUGNT i helgen,
men med Ida som kompis vet man aldrig om man blir utdragen och jag säger nog inte nej;)

Men vi ska ju åka snart!!
Är bara 12 dagar kvar om jag räknar i dag!
Och jag har inte äns provpackat än...
Jag som ALLTID tar med mig för mkt...

Ne, måste nog skriva en lista redan nu!


Bild på Chrille från Corona på Fredagen,

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0