If you’re a party freak then step on the floor!

I fredags så var jag ju på inflyttningsfest hos min bästaste Ida!
Och de var en av de bästa kvällarna på länge!
Och ska definitivt göras om!!

I alla fall så körde jag team rosa!
(ja jag vet, som alltid ;))

I alla fall så såg de ut såhär:


Klänningen är NY från Anna som hon köpte i Miami,
och jag kunde inte älska den mer!
Den sitter som ett SMÄCK! Och jag blir så lycklig när jag ser den!
Sen skorna är ju självklara favoriter på partykvällar,
men jag hade med mig mina converse också för ett att ha dansat i två timmar var man lite öm;)

Jag har ingen bild på mina läppar,
men de var också awesome!
Körde på knallrosa!

Och nästa helg blir de utekväll igen och då ska jag försöka komma i håg att ta mer bilder och bättre.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0