Visste ni att?

-Jag är livrädd för fåglar och då helst Duvorna som hänger på torgen i stan...
-Jag hatar snor mer än allt och kan få kväljningar när jag hör någon snyta sig.
-Jag och Liza har gjort en packt att vi ska hoppa fallskärm innan vi fyller 25.
-Jag brukar nynna mig själv tillsömns i bland när jag har svårt att sova.



Ja, så fick ni lite onödig fakta om mig sådär så här på kvällen ;)

Tänker nu även lägga in lite äldre bilder som jag hittade på en gammal mobil.


Semesterfika på jobbet!



Brolle på Gumboda i Sommras.



Kims 20års present från mig och Chrille.



Knäppis;)



OSKAR LINNROS!



Sommar förlägningar :)



Sommarfest, jag var nykter och Jullebulle full ;)


Ne, nu blir andra saker,
lägger ut andra bilder i morgon :)
Kanske nya till och med!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0