Come as you are.

Hemma i Pellboda!
Å älskade Pellboda, där tvätten luktar gott,
där de alltid finns mat, och där sängen är mjukare än de fluffigaste moln!

Ja iaf!
Är hemma hos mamma och pappa i fall ni inte förstpd de,
stannar här till på söndag och de lutar åt hockey då men jag vet inte om jag har tid heller nerver till de!
Funderar på att sitta i stan i ett mörkt rum och bara vänta tills allt är över och hoppas på de bästa då!

Vad har jag gjort i dag då?
Jo jag har jobbat mellan halv 8 och 4,
fått rosa hår insatt av Jessica,
hämtat ut METALLICA BILJETTERNA!!!!!
åkt hem till pellboda och sett hockeyn.....
Sen varit förbi på en lokalfest,
ååå de var längesen nu!
Så mycket intriger på så lite folk!



Men jag har alltså haft en bra dag!
Sen har jag varit jävligt snygg i kväll också,
med mina svarta jeans och min älskar Kurt Cobain t-shirt som jag äntligen har köpt!
Och nej jag ångrar mig inte ett dugg fast än de var lite dyr och fast än jag ska spara pengar!
Sen så föll jag även för frestelsen i går och köpte Frank Dandy Trollisar!
Som ÄR assnygga!



Ja, jag har ett shoppingberoende...

Ne, nu ska jag sova för i morgon bitti ska jag upp och gå med mamma mums,
och sen ska dagen gå åt till att träffa diverse människor :)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0