Kiss me, just one more time...

Ååååå, jag dör!

Jag önskar i bland att jag kunde skriva ut exakt allt här!
Men så vet jag ju inte vilka alla 100 personer är som läser min blogg...
Så jag väljer att inte skriva ut nåt än, men jag är glad och även fast förra veckan var skit så försöker jag att bortse från de och fokusera på de som gör mig så sinnessjuk glad!

Äh, eftersom jag inte kan berätta så mkt utan att avslöja för mkt så lägger jag ut lite bilder ist :)


Jo, just ja!
Snart åker ju snygg-Sandra i väg till Australien!
Shit vad jag kommer sakna henne då...
Men innan hon far ska vi ha ett hejdundrande avsked och ha kul som s*tan!

Har även bokat in en Sandra dag :)
De känns bra, så jag får vara med henne extra mkt!
Hon blir ju ändå borta ett tag!

Ne, nu ska jag äta!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0