En tid för förändring.

Jag har inga nyårslöften i år, heller jo den som jag har varje år hänger ju med.
-Jag ska aldrig sluta äta godis!

Mitt nyår var bra,
tog det lugnt och bara myste och fick ett fint sms på 12 slaget.
Kan även lägga in bilder lite senare från i går,
men de får bli när jag kommer till min dator i stan!

2010 har varit bra, mkt bra.
Det har hänt många saker, både bra och dåliga.
Men så ska de ju alltid vara.
Jag önskar att jag gjort vissa saker annorlunda,
men vissa saker ångrar jag inte alls!

Jag hoppas på att 2011 kan bjuda på ännu MER roliga stunder,
och att jag växer mer som person och att jag vågar utmana mig själv mer!

Sen hoppas jag på fler saker,
men de kan jag ta eftersom!

Och jo, ett löfte till bloggen är att jag ska lägga ut fler bilder!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0