A song that reminds me of you.

Ni vet att man alla har låtar som får en att tänka på olika saker,
komma i håg olika känslor,händelser heller får en att tänka på en speciell person.

Jag själv har kanske TUSEN sånna låtar,
som får mig att tänka på olika saker.
Så jag tänkte lägga upp några av dom här :)

Nomy-Cocaine
Haha, en lite konstig låt kanske men den får mig alltid att tänka på Kim och bilresorna in till Umeå med han.
När alla satt och sjöng med för full hals.

Markus Krunegård-Jag är en Vampyr
Den här låten är Min och Alexanders,
Mest för att vi gillade den när alla andra inte gjorde de.
Och för att han citerade ett visst stycke av den i ett brev som jag fick när jag fyllde 18:)

Bon Jovi-Bed of roses

En gitarr, en regning kväll, tända ljus och en fin pojke.
Mer behövs inte sägas.

Paolo Nutini-Last Request
De här är min och Sandras låt.
För när vi lärde känna varandra första året i gymnasiet så satt vi och såg på you tube videon till den här låten och skrek varje gång för han varsnygg och låten var bra!
haha, minnen alltså.

Relient K-I need you
Här tänker jag på Chrille och på ett sms som han skickade till mig sent en kväll.

Kelly Rowland-Commander
Haha, på något vänster så tänker jag alltid på Julia när jag hör den här låten.
Vet inte varför, men alltid när det kommer upp på min spellista som börjar jag direkt tänka på Julia.

Aqua-Lollipop (Candyman)
Kim och Chrille, definitivt!
Bara för att de alltid skulle sjunga duett på den här när man åkte bil med dom förut.

Bonnie Tyler-Total Eclipse of the heart
Min och Niklas låt!
Vi sjunger alltid duett på den här, så fort tillfälle ges!

Metallica-Die die die my darling
Klassresan till Göteborg i nian.

PCD-I hate this part
Resan till yran 2009.


Ja, sen har jag flera andra också!
Tro mig, många fler!
Men just nu ska jag fika och sen sova,
Så jag kanske bygger på sen :)

Allt för mig!
Pusshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0