Now every February You'll be my valentine.

Ja, så var tre resor bokade till i höst!
Heller två är bokade och den tredje ska bokas inom typ en vecka!

Kan bara säga att livet är jävligt bra just nu,
(ja, jag svor och de får man när allt går bra!)

Efter en vecka som var lite väl upp och ner så hoppas jag på att den här veckan som kommer ska bara vara uppåt!
Men med tanke på de saker som jag bokat in borde de inte vara ett problem alls!

Jag tycker om mitt liv för de mesta,
förutom när jag är trött och hungrig.
Då kan jag bli arg och liksom hata livet för ett kort tag.

Men just nu verkar allt gå min väg,
och jag ska fortsätta vara glad och lycklig,
vad än alla andra säger!
Sådeså!



Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad are du sager?? Ni kommer inte ner? ;/ trakigt att de blev sa! men som sagt, vi fa traffas nar ja kommer hem :) vars are du ska ivag nu da laser jag.. TRE resor?? Beratta! ;D plus att ja fortfarande vantar pa ett mejl har borta... Kommer de snart eller? ;) hehe.

Kramar Sandra

2011-02-21 @ 06:52:00
URL: http://resesandra;blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0