All my dreams will come true!

Nu är det NÄRA!
Fick klartecken i dag och efter måndag så kan de vara klart!

ska jag berätta vad de är som jag längtar så mkt efter och jag ska sluta skriva fjantiga inlägg...

Annars då?
Jo, jag är hemma hos mamma och pappa där jag blir bortskämd med god mat och fika,
men till veckan blir de träningen och så igen med syster så där får jag skämma bort mig själv på helgen!

Sen har jag och mamma nätshoppat lite,
heller jag shoppade och hon pekade på skärmen på vad hon tyckte var snyggt, haha

Det blev iaf lite smycken och några fina klänningar!
Alltså jag kan verkligen inte få nog av klänningar...
Borde nog ha en utrensing av mina kläder snart...


Ne, nu ska jag göra i ordning fika och sen se Melodifestivalen med mamma...
Ja, inte favorit programmet direkt men vad gör man inte för mammsen då pappa jobbar.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0