You can try but never stop me!

Önskar jag kunde få internet i min lägenhet att funka så jag kunde blogga mer!
Just nu så är jag hos min syster och snyltar på hennes ;P

Aja, vad har hänt under veckan som varit?

Jag jobbade ju i söndags och sen resten av dagen gled jag runt i mjukisar, såg VD, myste och åt varma mackor.
Måndagen så blev de jobb från 06-16 sen hem, äta och mysa!
Tisdag så blev de jobb 06-15:30 och sen så kom min fina Sandra till mig!! Hon skulle vara moraliskt stöd då de skulle komma en försäljare till mig och visa en dammsugare! Men han dök aldrig upp! Vi kände oss ganska dissade så vi gjorde middag och käkade framför tvn.
Sen kom även Ida lite senare på kvällen så de blev en massa skvaller och julgodis, hel mysig kväll alltså!

onsdag så for jag från jobbet efter lunch då jag under natten fått en låsning i ryggen och knappt kunde gå utan att se ut som en tant...
Så jag for och knäckte den, sen vilade jag i en timma för att se bli bjuden på mat av Mamma!
På kvällen blev de mys och VD.

Tordag så blev de jobb, sen en snabb vända på HM! (ska lägga in en bild på vad som fick följa med hem sen)
Sen vid 6 tiden på kvällen så blev de middag med Johanna på Allstar innan vi gick och såg Veronica Maggio!!!
ÅÅÅÅ va bra hon är! Och att Johanna är ett trevligt sällskap är ju inte heller fel!

Fredag blev de jobb från halv tolv till halv sex,
sen komma hem och mysa tills 9 då någon var tvungen att jobba....

Så nu har jag rymmt till Röbäck!
Ska sova hos Bästaste Anna i kväll,
Mattias jobbar så Anna och jag får dela säng i natt;)

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0