Utan din luft.

Alltså jag är så löjligt jävla lycklig!
Att de närmar sig jul,
att man har världens bästa jobb,
att man har världens bästa vänner,
och att man har världens bästa saker att se fram emot gör ju inte saken sämre direkt!
och att man får somna lycklig och trygg varje kväll är även ett plus<3

Jag har lärt mig den hårda vägen att vissa människor aldrig kommer att ändras och hur mycket energi man än lägger ner för att få de att funka så går de inte alla gånger.
Men jag har även börjat lära mig att släppa de,
man ska inte ha folk i sitt liv som inte kan vara glad för DIN skull,
som inte kan vara lycklig när DU är lycklig.

Man ska ha vara med personer som får dig att vara glad,
som inte dömer och som även om de är mitt i natten, inte blir sur för att du ringer.

Jag är så sjukt lycklig nu,
och jag tänker inte be om ursäkt för de.
Jag älskar att må såhär!

Allt för mig!
Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0