Just stay for a moment...

LESS!!!!
De är så jäkla mycket nu innan jul att jag döööör....
Så nu sitter jag här igen och ska skriva ut, när jag egentligen bara vill vara hemma och se på tv och mysa!
Men jag får iaf sovmorgon i morgon så helt synd om mig är de ju inte!
Annars då?
Jo jag är lite blå/lila/gul på min högra skinka då jag i lördags halkade och gled ner för en backe....
Vilket inte var skönt ska jag säga er...
Men de gör iaf inte lika ont i dag som de gjorde i går!
Ne, nu ska jag ta tag i jobbet så jag får gå hem någon gång!
Btw!
Jag peppar juldagen sjukt mkt just nu!
Först middag och förfest hos mig och sen utgång!
Sen annandagen blir de pizza,hockey och en snabbträff med en av de finaste jag vet♥
Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0