Oj oj oj, nu är det jobbigt...

JAG VILL SHOPPA!!
Alltså de gör nästan ont i mig, men jag har sagt till mig själv att jag ska spara,spara,spara!
Jag har dock ett presentkort på hm som jag borde kunna använda...
Och jag har undanlagt pengar till nödfall och detta borde snart klassas som nödfall ;)

Saker på måste ha listan är:

-Ett par aprikosfärgade chinos.
-En till bikini.
-Ett par snygga kilklacks skor.
-En ny resväska. (hallå ska ju till london i höst och NYC!)
-Smycken, smycken, smycken!
-En fin blommig sjal. (Har inte hittat den perfekta än...)
-Nya färgade nagellack.

Ja, listan skulle kunna göras mycket längre men jag ska lugna mig lite grann iaf ;)



Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0