Jag har hört det en miljon gånger förut...

Visst är det jobbigt när man blir ledsen om och om igen av de personer som man håller av mest?
De är skit,
och de gör så förbannat ont och jag önskar de fanns plåster mot sånt.


Men men, över till något roligare!

På onsdag åker jag till London och jag ska shoppa till visakortet har gått sönder,
jag ska åka god mat tills jag gått upp MINST tio kilo,
jag ska fika goda kakor på cafér tills jag rullar fram,
jag ska lära mig dricka öl,
och jag ska fota allt jag ser!!






Annars då?
JO, en cool sak är att på måndag så är det "bara" två månader kvar tills jag fyller år!!
Och alla som känner mig vet att jag älskar att fylla år ;)
Men det är lugnt, jag ska inte börja med min önskelista än,
den tar jag när jag kommer hem från London.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0