One in a million.

Jag har ju sagt att jag har många helt underbara vänner,
och jag ska någon gång då och då ägna ett inlägg bara till de vännerna,
och i dag har turen fallit på......
KIM!!!

Denna konstiga,dryga, snälla, underbara vän är inte som alla andra kompisar som jag har.
Vi har en lite konstig realtion han och jag,
de flesta skulle säga att vi har en hata/älska relation och då det är den enda förklaringen som finns på oss så nöjer vi oss med de.

Men han är fin, och han är snäll!
Nej, vi är inte i hop och har inte varit de heller,
Men han är en av de finaste jag har!

Och ja, han är singel tjejer ;)


En dålig bild, från förra sommaren när vi tog studenten.


Typ enda bilden som finns på jag och Kim,
den är från förra sommaren när han försökte lära mig att golfa ;)


Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0