Det gamla lämnar vi bakom oss.

Fikat med snygg ida i kväll!
(Bild kommer i morgon från min IPHONE!)
Hon gör en verkligen glad den tjejen.
På så många sätt.

Annars har det varit jobb som vanligt och jag har tyckt synd om mig själv,
då jag är på väg att bli sjuk som det känns...
Men sånt har jag icke tid med!
För i morgon blir det att fara till Skeå och fira mormor som blir 90!!!
Min lilla mys mormor som alltid har sett till så att man aldrig blivit hungrig under dessa 20 år!

Och på tal om 20,
är jag dryg om jag börjar räkna ner redan nu till min 20 års dag?...
Ska kanske vänta lite,
räknar nog ner till london först!!


Vi avslutar detta inlägg med en bild som får mig lika glad varje gång ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0