Så mycket kärlek på en och samma gång.

Jag ska berätta om de som alltid funnit där och som kommer göra den MÅNGA år framöver!


Sara:
Sara är en sån där person som man bara måste tycka om,
för hon får en alltid på bra humör och hon är sådär härligt glad hela tiden.
Hon är också så otroligt stark och kan så mycket mer än hon själv tror.
Sen att vi delar samma shoppingberoende gör ju inte saken sämre ;)
Hon är den bästa Sara jag vet helt enkelt<3



Liza:
Oj, här finns allt att säga!
Hon är min bättre hälft, människan som jag litar mest på i hela världen och som jag älskar nåt så kopiöst!
Hon blir liksom bara bättre för varje år och jag ser alltid fram emot dagarna med henne!
Hon är snäll, glad, ärlig och hon finns där hela tiden!
Är man ledsen så behövs bara ett samtal och hon är här.
Älskade du<3


Erika:
Hon har liksom alltid funnits där,
Sen dag ett. Har alltid varit där för mig när jag behövt, tröstat och fått mig att skratta.
Ingen kan få mig att skratta som Erika kan, hon har den här utstrålningen som jag önskar att jag hade.
Hon är så modig och vågar göra saker som man själv bara drömmer om.
Hon är liksom en bästa vän i det bästa formatet.

Julia:
Julia är sådär bra som jag önskar jag fick vara.
Hon har en förmåga att få en att känna sig lugn och trygg i hennes sällskap och hon bryr sig verkligen.
Hon är alltid där och hon är någon som jag brukar skratta mig lycklig över att hon vill vara min vän.
Älskade Jullebulle!



Jag älskar er tjejer, så är det bara.
Och det finns inga ord som kan förklara hur mycket ni betyder heller hur bra jag tycker ni är.
Det hoppas jag bara ni förstår!
<3

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sara

söta du Annelie<3

2010-10-04 @ 20:39:08
Postat av: Erika

Vad fint! :)

2010-10-06 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0