Love life.

Har egentligen inte så mkt att berätta förutom att de snart är helg och jag är ledig på fredag!!!
Då blir det afterwork och jag ska ha på mig denna skönhet som jag impulsköpte i dag efter många trånade blickar!


Den är från Carlings!


Sen har jag tagit ett kort på min älsklings klänning som jag köpte i london!

Det syns inte på bilden, men den är lite glittrig i sömarna.
Den kostade 1000kr och är från Guess butiken och är värd varenda krona!


Vad har jag roat mig med i kväll då?
Jo, städa!
Dammtroka, damsugit, bytt sängkläder och vikt kläder.
Sen har jag satt in bilder i mina ramar!
En av dem blev klar nu i kväll:


Har bara cirka tusen kort kvar att sortera upp nu ;)

Nu, blir det glass och sen vänta på Greys!!!!


Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: sara

söta klänningar!!

2010-10-13 @ 21:58:54
Postat av: linnea

fina klänningar annelie! ;)

Tänkte egentligen komma idag men mina ungar vill ju aldrig bli friska :( Men förhoppningsvis nästa vecka :)



Kram!



2010-10-13 @ 22:56:24
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad kul att läsa det du skrev om dig själv! Tänk om man kunde säga så fina saker om sig själv varje dag? :D vad mkt bättre man skulle må!! eller hur?



kommer dra en vinnare strax i alla fall. men önskar jag kunde ge er alla något :)

2010-10-14 @ 08:35:55
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

och btw... snygga kööööp!

fan jag var fem timmar på topshop då jag var i london! underbart!!!

2010-10-14 @ 08:37:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0