Jag önskar i bland...

-Att jag var modigare.
-Att jag var sötare.
-Att jag var smartare.
-Att jag var snällare.
-Att jag var mer framåt.
-Att jag var smalare.
-Att jag var längre.
-Att jag var en bättre vän.

Men så tänker jag,
jag är jag.


-Jag är så modig som jag vill vara.
-Jag är så söt som jag själv känner mig.
-Jag är så smart som jag kan bli.
-Jag är så snäll som jag försöker vara.
-Jag är så framåt som jag vågar vara.
-Jag är så pass smal som jag vill vara. (Kurvor ska de va!, och jag väger 63 stolta kg!)
-Jag är så pass lång att jag får iaf åka alla karuseller på Liseberg och Gröna Lund!
-Jag är en bra vän då jag bryr mig om mina vänner och de vet de!

Behövde en liten Egoboost ;)



Man kan inte alltid blir bra på bild ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara

kloka ord

2010-10-14 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0