I can still feel your touch.

Vi alla har våra dagar när det är upp och ner,
när det ena stunden kan kännas så jävla bra och nästa stund så vill man bara lägga sig ner i fosterställning och gråta ögonen ur sig.

Men jag har lärt mig att putta bort och inte tänka på allt de dåliga,
visst jag försöker lösa de som går och lösa men i bland finns de vissa saker man bara ska låta vara.
Så ja, jag kanske verkar känslokall i bland,
men de är för att jag stänger av allt och låter de vara.
Jag vill helt enkelt inte bli nertryckt och känna att de är jag som gör fel när de kanske inte äns är så.


Så därför är jag jätteglad och ser positiva saker i allt!
Jag har så sjukt många saker att se fram emot och jag längtar!!
Jag har en pirr i magen nästan hela tiden och jag vill bara skrika ut hur glad jag är i bland!

Ja, nu vet ni de ;)



I London,  Åt kanske världens godaste chokladmuffin just här!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0