Love kills slowly.

Nu när det närmar sig jul så äter man ju mer än vanligt,
det bara är så,
fika och annat har hela min helg bestått av och det står snart ut ur öronen på mig!

Fredag,
blev det tacos och idol hos chrille innan jag somnade på soffan strax efter nio...
Och vaknade 1!!
Att han inte blev arg förstår jag inte och att han lät mig fortsätta sova!
Han är Guldvärd, plus att han körde hem mig också.

Lördag,
ja få se nu då, jag julhandlade och åt, och umgicks och såg en massa True blood.

Söndag, Julbord och sen en ryggvärk som kan bara hane!
Men lite film och julskum har gjort de liiiite bättre iaf...


En liiiiten del av efterätterna som fanns på julbordet i dag ;)


Vet du vad, du är jävligt bra!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0