Let´s go all the way tonight, no regrets.

Ja, jag vet att jag är asdålig på att blogga nuförtiden,
men jag har så mkt annat som tar upp min tid vet ni.
Och sen är de ju bara snart två dagar kvar till födelsdag!
Och de är mkt som ska planeras in under dagen...

Annars jobbar jag och hittar på lite av varje på dagarna,
sen är det i dag bara 4 veckor kvar tills jag blir faster!!
Om bebis kommer ut när den ska vill säga! :)
Men de kan ju bli tidigare och de tror jag,


Btw, inom kort så måste ni titta på mitt jobbs hemsida
För då kommer före och efter bilder på mig innan galan! :)
Plus personalbilder!

Ne, nu ska jag packa en liiten väska inför i morgon,
ska ju hem till Pellboda för att på fredag morgon blir de tandläkaren....

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

oh shit när kommer de bilderna upp?

smsa när de är uppe ;) hehe



Kram! & stort grattis finaste DUUU

2010-11-20 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0