Just love.

Vart ska jag börja liksom,
äh vi börjar från början med fredag!

Först upp tidigare än allt för att köra mamma till jobbet och själv vänta på att få gå till tandläkaren.
Inga hål, och jag kunde fara hem och hämta fikat och pappa!
Sen hämta mamma för att fara in mot umeå och jobbet, för att bjuda på fika!!
Där väntade presenter också!!

Fick en massa saker som jag önskat mig och en massa annat fint.

Sen jobb fram till halv 5, och hem för fredagsmys!!!
Blev tacos och idol,
lugnt och skönt, somnade tidigt.
Blev även väckt av någon klockan 12;)

Sen Dagen D!

Blev frukost på sängen av Anna och Mattias,
av dom fick jag en knall rosa mössa och ett rock by sweden halsband!!!
(kan även säga att alla bilder kommer i nästa inlägg)

Efter frukosten blev det en tur på systemet ;)
Jag blev lite för exalterad, men de behöver vi inte nämna;)

Sen blev de fika med syskonen och mamma och pappa hos Stefan och Ida! :)
Fick mer presenter där,
ett presentkort på itunes, en svart spetstunika, en svart kofta,
glitter leggings, ett armband, ett rosa underställ,
och de bästa av allt.... EN DIGITAL SYSTEMKAMERA!!!!!!!!

Jo, jag skrek och jo, en liiiten tår av lycka slank förbi;)

Efter presenter och en väldans massa fika for jag och syster vidare mot mitt jobb för att bli snygga inför kvällen!
Bilder kommer som sagt sen, men jag fick extensions och blev skitsnyggt sminkad!
Tack Elin och Ida!!
Sen blev de att skynda sig hem och byta om, köpa snacks och sen mot förfest hos stefan och ida,
drack och hade trevligt i en timma innan vi skulle fara mot cover,
och vilken fest de blev där!!!
Jag drack, jag sjöng, jag dansade, jag skämde ut mig lagomt mkt,
och jag fick avsluta kvällen på max med en snygging ;)

Tack tack tack,
alla som grattat mig,
alla ni som gjorde min 20års dag till den bästa i hela världen!!


Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0