It's the wrong kind of place To be thinking of you.

Min första Kärlek.

Alltså de här är ett litet jobbigt ämne för mig.
Heller det är komplicerat för mig.

Jag har än inte haft den där första STORA kärleken,
men jag har haft/har någon som betyder mycket för mig.
Någon som jag inte kommer att berätta vem det är pga av att han inte vill de och att jag inte vill de heller.
De som står närmast mig vet vem de är.

Man kan ju fråga sig varför vi inte har blivit i hop,
ja, de är egentligen många faktorer som spelar in på de.
Det började lite halv knackigt för oss och vi sårade varandra för att ge igen på varandra och de ena med de andra.
Men sen så var allt sådär härligt underbart och hela jag var lycklig,
men så hände en massa annat och vi bara gled längre och längre i från varandra,
och sen blev de bra igen och sen dåligt och sen...
Ja, ni fattar.
Det är nåt som inte funkar när vi är i hop men vi kan inte vara i från varandra för länge heller för då saknar vi varandra för mycket.
Om någon vet vad jag ska göra av detta så får ni gärna skriva;)

Han är en otroligt fin människa och har världens största hjärta.
MEN han har även en sida där han är otroligt svartsjuk och umgås i bland med fel människor enligt mig...
Så, ja allt är väldigt komplicerat för oss,
haha, va tragiskt allt lät!

Så, jag vet inte om man kan kalla han min första STORA kärlek,
men kärlek, jo de har det varit och vore allt mindre komplicerat så kanske...



Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0