I was born to do this.

Om mig.



Jag heter Annelie Linnea Löfgren och är en skitunge på 20år.

Jag är yngst av 4 syskon och jag har även haft en tvillingsyster till 11års ålder♥

Jag är 159,5 cm lång (ja, halvan är viktig!) och jag väger för tillfället 59kg.
Jag har två äldre bröder Stefan och Niklas,
Stefan är 32 och Niklas är 23.
Sen har jag även en storasyster som heter Anna och är 29.

Jag bor just nu i Umeå hos min syster och hennes pojkvän Mattias.
Jag trivs bra här och ska bo här tills jag hittar nåt som slår de;)

Jag har även världens bästa jobb!
Jag jobbar som Orderansvarig på Rapunzel Of Sweden.
Jag har underbara jobbkamrater och jag tris med mig jobb tokmkt!

Jag älskar att se på hockey!

De kan vara de bästa som finns,
det är något jag inte kan förklara med de,
hela jag fylls av en speciellkänsla och egentligen finns det bara en person i hela världen som förstår mig på den här punkten och de är Elin.
Min bästaste Elin som har sett så många hockeymatcher med mig,
hon förstår mig.

Min favorit godis är choklad och kunde jag,
skulle jag äta de VARJE dag,
Men chips är inte helt fel som fredagsmys heller ;)
Och då ska de vara OLW dill och gräslök!

Jag är alldeles för högljud jämt och ständigt,
jag pratar mer än jag borde,
jag gråter väldigt lätt till sorliga filmer heller serier,
jag skrattar mkt och väldigt konstigt,
jag älskar att umgås med människor och vill gärna att alla ska trivas i mitt sällskap,
jag kan tjura väldigt lätt men har svårt att bli riktigt arg, (men de händer...)

Min favorit serie är definitivt Greys!
Onsdagar är heliga!
Har två favorit filmer som jag aldrig blir less på,
Gladiator och Braveheart,
de är oslagbara!


Jag är rädd för fåglar,
jag har en stor fobi för fötter....
jag hatar korvstroganoff och makaronpudding.


Ja, de var väl en liten del av jag de ;)

Och en sak till JAG ÄLSKAR ROSA!!!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0