Minnen från förr.

I dag, då skickade jag sms till en gammal vän.
En som jag inte träffat på över ett år.
Visste inte äns om nummret var det samma.
Men vet ni, de vare och han svara och glad blev jag och glad blev han!
Okej, kanske inte så kul info, men jag har varit glad över detta hela dagen och vi ska nu se till att träffas, vilket gjorde mig ännu gladare! :)

Annars då?

Jo i kväll har jag varit på afterwork och sen på bio.
Vi var några från jobbet som skulle se The nightmare on elm street.



Jag var fett med rädd!!!
Och de blev inte bättre av att Christine satt och skrek så att halva biografen sket ner sig och sen satt och slog mig i mellanåt.
Kommer att få ett saftigt blåmärke på armen känner jag.
Men kul har jag haft,
kvällen avslutar jag med B&J framför hockey VM ;)
Ja, hockey är mitt liv varje dag varje dag, hela året ;)




Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0