Men bara en till?

Jag har problem...
Har shoppat i dag igen!
Jag som sa till mig själv i morse att i dag skulle de inte bli nåt!
Men icke...
Kläderna bara skrek ANNELIE!!!


En gul spetsklänning.


Svarta spetsleggings.


En vit t-shirt.


Ett svart bas linne.
(vilket gör att jag nu har 4 sånna...
Men jag älskar när de är nya ju!)


Och så klart!
Tre par trosor ;)


Sen måste jag bara visa kjolen som finaste syster köpt i Barcelona!


Lite fattigare,
men mycket lyckligare ;)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh jag ha likadan klänning som den gula spetsklänningen, fast min är vit :) :) hihi

2010-05-22 @ 16:18:07
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0